قسمت دوازدهم رمان لاف عاشقی *رها*

قسمت دوازدهم رمان لاف عاشقی *رها*

خب بچه های گل گلاب تا اینجای داستان با من بودید..چ طور بود..از سبک نوشتنم

خوشتون اومد؟راضی بودید؟خداروشکر..

خب ابجیای من اولا عیدتون مبالک

دوما عیدی تون..تا العان فک میکردید داستان لو رفته..ارعه؟؟

گفتید اخرش یاسین با نفس ازدواج میکنه ارعه؟؟

خخخخخخخخخخ

ساده لوح هاااا

نخیرم..ازاین پست به بعد تازه جریان شروع میشه...تازعه اول راه نفسه!!

باید حالا حالا ها بکشه..نمیخام لو بدما اما خوب دلمم نمیاد چ کنم دوستون دارم

دیگه!! بابای نفس بازم حکم میکنه!!حکمش بر خلاف دل نفسه..حمید زمان میاد

ایران تا نفس رو مجبوربه انجام یه کاری کنه!!امانفس تصمیمشو میگره..واسه خاطر

زندگیش قید خیلی چیزارو میزنه تا یه زندگی جدید رو شروع کنه که انقدر را هم

اسون نیست..از تهران میره..دانشگاهشو تغییر میده ..نام خانوادگیشو تغییر میده تا

حمید زمان نتونه پیداش کنه!و خلاصه داستان نفس جدیدی به دنیا میاد که باید

خودش پول دربیاره..تازه توی همین اوضاع و احوال میفهمه یاسین دختر خالشو

دوس داره وهمون احساسی رو که توی دلش داش جونه میزد رواز ریشه

سوزوند..دیگه والا من همشو گوفتم..اما نگفتم شاید نفس با یاسین ازدواج کنه یا

نکنه؟؟!!

دیگه نمیگم خوتونونکشید

حالا بوسم کنید با این عیدیم که گوزاشتم تا شب عید بهتون بدم نمیدونید

انقدرسخت بود نگه داشتن دهنم برا لو ندادن..

دیگه خیلی حرفیرم برید سوراغ داستانم..

 

 

سلام من گفتم میزارم پست اما چرا انقدر نظرات کمه؟؟

ها؟؟

گفتم تازه نظرها بیشترم میشه..

اصن تا نظرات 10تا نشه ازپست خبری نییییست




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 4 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: